Widzowie LIVE Facebook: jak przesyłać strumieniowo wideo na żywo do Facebooka

  • 24 sierpnia, 2022
  • 4 min read
Widzowie LIVE Facebook: jak przesyłać strumieniowo wideo na żywo do Facebooka

Dlaczego warto zacząć korzystać z Widzowie LIVE Facebook?

Istnieje wiele powodów, ale głównym jest to, że wideo sprzedaje się lepiej niż tekst!

Zwłaszcza, gdy jest to wideo na żywo.

Dzięki transmisjom na żywo możesz dotrzeć do swoich odbiorców na Facebooku i budować z nimi zaufanie, co bezpośrednio wpłynie na Twoją sprzedaż i świadomość Ciebie / Twojej marki!

Jednak transmisje na żywo mają wiele niuansów, które musisz znać, aby w pełni wykorzystać ich potencjał.

Aby się przekonać, nie musisz spędzać kilku dni, aby to wszystko rozgryźć. Już to dla ciebie zrobiłem.
W tym poradniku pokażę Ci, jak wykonać transmisję na żywo na Facebooku z komputera i telefonu, co jest do tego wymagane i jak to skonfigurować.
Dowiesz się również, jak uruchamiać transmisje, jednocześnie pokazując widzom pulpit (prezentacje) i obraz z kamery, a także podam zalecenia dotyczące sprzętu, który poprawi jakość transmisji.

5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje transmisji na żywo

Najpierw przyjrzyjmy się dokładnie, w jaki sposób możesz wykorzystać etery w swojej firmie lub marce osobistej.

1. Kształtowanie wiedzy, uznania i zaufania

Jeśli ludzie cię nie znają, nie będą mieli żadnego powodu, by ci ufać, i będzie im najtrudniej sprzedać swoje usługi.
Jednak kiedy edukujesz ludzi, dzielisz się z nimi wiedzą i umiejętnościami, które pomagają im lepiej zrozumieć, uzyskać drobny wynik lub rozwiązać ich problem, wtedy zaczynają Ci ufać i postrzegać Cię jako eksperta.
Już im pomogłeś.
Jeśli podczas transmisji na żywo dajesz ludziom korzyści, dzielisz się nowymi trendami / chipami, to staniesz się dla nich autorytetem w swojej dziedzinie.

2. Zwiększenie bazy abonamentowej

Istnieje wiele strategii, w jaki sposób transmisje na żywo mogą pomóc zwiększyć liczbę subskrybentów.
Na przykład możesz zorganizować transmisję na żywo na określony temat i poinformować widzów, że masz dodatkowe treści na ten temat, które mogą uzyskać, subskrybując Twoją listę mailingową.

3. Sprzedaż bezpośrednia podczas transmisji na żywo

Jeśli sprzedajesz produkty fizyczne, takie jak plecaki, możesz przejrzeć nowy model na żywo. Opowiedz i pokaż zalety i wady produktu oraz zaproś ludzi do zakupu tego produktu.
Jeśli sprzedajesz produkty lub usługi informacyjne, możesz również pokazać ludziom efekt swojej pracy: pokazać, co było „przed”, co było „po” i zaprosić ich do zakupu Twojego produktu.​

4. Zwiększ zaangażowanie i zasięg postów na stronie biznesowej

Czy wiesz, że im częściej użytkownik wchodzi w interakcję z Twoimi postami, tym częściej je widzi?
Facebook na żywo jest najlepszą miarą zaangażowania, a tym samym zasięgu. Jeśli ktoś ogląda transmisję, polubi ją, komentuje i udostępnia znajomym, to przez kolejne dni w swoim kanale będzie częściej widział posty z Twojej strony biznesowej.

W ten sposób możesz aktywować swoich subskrybentów i przyciągać nowych.

5. Sprzedaż poprzez ukierunkowaną reklamę

Jeśli korzystasz z ukierunkowanych reklam na Facebooku, będziesz mógł kierować reklamy do osób, które oglądały Twoją transmisję na żywo.

Wyobraź sobie, że recenzujesz produkt w telewizji na żywo i sugerujesz, aby ludzie go kupili. Oczywiście znajdą się osoby, które są nią zainteresowane, ale nie są jeszcze gotowe, aby ją od razu kupić.

Będziesz mógł kierować reklamy do tych osób i np. zaoferować im niewielki rabat na zakup tego produktu.
Brzmi fajnie?

Mam nadzieję, że udało mi się pokazać niektóre korzyści płynące z używania Facebook Live w biznesie.

Jak transmitować Widzowie LIVE Facebook

Kiedy FB wprowadził transmisje na żywo, były one dostępne tylko z telefonów komórkowych z kontem osobistym. Teraz możesz nadawać na żywo zarówno ze smartfona, jak i komputera.

Ponadto możesz uruchomić transmisję:

  • z konta osobistego
  • ze strony biznesowej
  • z grupy lub wydarzenia
  • Ponieważ proces uruchamiania Facebooka na żywo różni się w zależności od tego, skąd rozpoczynasz transmisję (z osobistego profilu lub strony biznesowej) i jak ją uruchamiasz (z komputera lub smartfona), każdą opcję rozważymy osobno.

Poniżej pokażę, jak rozpocząć streaming:

  • Z telefonu z konta osobistego
  • Z telefonu ze strony biznesowej
  • Z komputera ze strony biznesowej/profilu osobistego
  • Z komputera do współdzielenia ekranu
W czym spać?
poprzedni artykuł

portal dla kobiet
następny artykuł

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *